Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Cassidy preferatul meu


      Astazi e o zi senina, sarbatorile au trecut si chiar daca toata lumea spune ca a saracit cu ocazia acestora, sigur pe undeva se mai gasesc ceva banuti, pentru a-mi reinnoi garderoba pe anul acesta, eu am devenit clienta fidela a site-ului www.cassidy.ro deoarece pe langa multitudinea de produse de calitate, si preturile sunt pe masura buzunarului meu, si cred ca aceasta calitate m-a vrajit la el. Asa ca spargem pusculita copiilor, ca doar au colindat suficient, si mai cumparam si noi ceva acum sa profitam de preturile si reducerile de exceptie.
    Eu deja m-am hotarat pentru 3 produse pe care le-am gasit la reducere, insa nu ne oprim aici, vanam orice reducere, zilnic verific sa vad ce au mai adaugat. Ce este si mai interesant, faptul ca in curand vor baga si parfumuri si cosmetice, atractia irezistibila a  oricarei femei. Produsele pentru casa si decoratiuni si acestea sunt asteptate in curand, precum si cadourile online, care de asemenea vor fi la mare cautare.
     Primul produs adaugat in cos este o pereche de cizme pentru fetita mea la care am gasit o reducere de 50% si care mi se par foarte calduroase si moderne, insa avantajul suprem este materialul impermeabil din care sunt confectionate care tine cald picioruselor dar in acelasi timp nu dau voie umezelii sa patrunda, ideale pentru zapada, chiar daca e numai un sanius pe strada sau chiar un voiaj la munte.Astfel recomand cu placere tuturor prietenilor mei pentru copilasii lor, Cizmele Algeria negre, culoarea ese una neutra ceea ce e si mai bine, putand fi purtate cu orice fel de tinuta de iarna.


     Iar acum mi-am ales si pentru mine 2 produse, caci nu pot rezista tentatiilor, si pentru ca banutii nu s-au terminat va prezint o rochie care pe mine m-a fascinat de cum am vazut-o si o pereche de cizme superbe. Cu siguranta cand le veti vedea va vor atrage atentia si veti fi tentate sa vi le insusiti.
Rochia Holiday Lights Grey poate pentru alte femei va parea una banala insa mie imi place foarte multa, este o rochie croita pe corp, confectionata din material elasticcare dupa parerea mea scoate foarte bine in evidenta silueta, maneca lunga si decolteul rotund imi permite sa o port in orice ocazie, iar broderia de pe suprafata materialului face toti banii, dand o nota de eleganta si extravaganta acestui simplu articol de vestimentatie.



     Si in final, aceasta comanda se va incheia cu o pereche de cizme foarte frumoase si elegante in acelasi timp, ideale pentru varii ocazii, confectionate din piele eco, foarte calduroase si usoare, cu un design placut si atragator, cu siguranta sunt alegerea potrivita, siii... nu in ultimul rand, cu o reducere de 23% din pretul initial. Cizmele Paula sunt ideale pentru a le purta zilnic, am ales de aceasta data sa fie o alta culoare decat clasicul negru, acestea fiind bleumarin cu o catarama discreta pe partea exterioara a gambei. 



    De obicei nu ma arunc sa cumpar online articole de incaltaminte caci e posibil sa nu se potriveasca numerele iar returul lor fiind interzis, dar acest site iti ofera posibilitatea ca in termen de 14 zile sa le returnezi daca consideri ca nu sunt tocmai ce ti-ai dorit sau marimile nu corespund, acest avantaj m-a facut sa fiu mai deschisa la comertul online cu incaltaminte. Sper ca v-am convins si pe voi drage prietene, nu ezitati sa faceti o vizita pe site, va garantez ca sigur nu veti pleca cu mana goala de acolo :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu