Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

miercuri, 24 decembrie 2014

Barbie, jucaria copilariei

Daca pana acum Barbie, papusa minune speram sa ne-o aduca Mos Craciun an de an, ca pana intr-un final sa primim una pe care parintii si-o puteau permite, contrafacuta si foarte ieftina, acum la moda este mediul virtual si online. Astfel au fost create diverse site-uri care sa ne arate ca nu mai avem nevoie de papusa propriu-zisa sa ne putem juca, si chiar sa putem sa facem mult mai multe in procesul ce urmeaza prin joc.
Fiind mama de fetita am inceput prin a ne juca cu papuselele din dotare, dar, de la o vreme jocul nu mai este interesant, nunta nu mai are farmec cu un Ken imaginar, asa ca am gasit acest site minunat cu jocuri, unde fetita mea poate experimenta diverse activitati ale faimoasei papusi, care altfel nu s-ar putea. Jocurile preferate Barbie vedeta asa cum o numeste fetita mea, sunt cele prin care papusica reuseste sa transpuna foarte bine momente din viata vedetelor din ziua de azi.
Barbie la cosmetica este unul din jocurile preferate ale acestui site pe care fetita mea il adora, aici poate vedea cum se face un tratament facial, pe care apoi il reface pe papusile ei :)
Barbie la spa, Barbie la zoo si multe altele insa joculetul Victoria Secrets este unul din favorite, fiind atrasa de lenjeria pe care o poate atasa papusii impreuna cu o coafura si un machiaj care sa puna in valoare papusica minunata.
Si uite asa reusim zilnic sa ne ocupam si de treburile casnice si de copil, pentru ca 30 de minute petrecute la calculator, compenseaza cu o zi intreaba jucata cu papusile Barbie si in acelasi timp fetita mea este multumita si fericita, ca in sfarsit poate face tot ce vrea cu papusa ei, iar la final satisfactia sa fie maxima. Barbie vedeta asa cum numeste fetita mea site-ul de jocuri este preferatul ei, iar noi parintii suntem recunoscatori celor care au conceput aceste joculete minunate prin care reusesc sa incante o multime de copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu