Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

duminică, 11 ianuarie 2015

Masina mea, bijuteria mea

     Asa cum bine stim, fiecare avem un lucru sau un obiect la care tinem asemeni unei personae si pe care o vrem mereu in siguranta, asa este si masina mea, nu cine stie ce model si marca importanta dar este bijuteria mea, si asemeni unui copil am grija si de ea, am grija sa fie mereu curate, si cu reviziile la zi, iar la cea mai mica problema mergem la ,,medic'' sa o trateze.
    De asta data, fara niciun avertisment in prealabil am observant ca ceva nu e in regula. Volanul se misca parca sacadat, mult mai greu, iar la denivelari parca se auzeau si ceva batai in volan. De placut imi place, dar la mecanica las pe cunoscatori, asa ca am intrebat in stanga si in dreapta si am aflat ca ar fi vorba de caseta de directie. Primul impuls, a fost un search pe google unde am gasit un medic pentru masinuta mea, aveau si remediul: reparam casete de directie am intrat numai indecat pe site, si parca fata mi s-a luminat. Stiam ca aici imi vot trata masinuta cum trebuie si nu m-am inselat. Un simplu telefon si peste cateva ore masina mea era deja la ei la atelier, in siguranta si nu m-am inselat.

 
    Am fost asa de incantata cand mi-au spus ca am ajuns la timp, caci daca o lasam asa nu mai putea fi reparata si din cate am inteles este destul de scumpa, asa ca am lasat masina la ei si cand a fost gata am gasit-o in fata blocului asteptandu-ma. Recomand tuturor cu mult drag aceasta firma, care pe langa reparatii mai face si reconditionari ale casetei de directie.

 
    Prietenilor mei dragi le recomand cu drag, sa sune in caz de oric problema, aceasta echipa de profesionisti fac reparatii pentru foarte multe tipuri de masini, sigur se incadreaza si a ta in grila lor. Si avantajul cel mai mare este pe langa pretul cel mai mic de pe piata, si garantia care este de minim 6 luni ajungand pana la 12 luni, ceea ce mi se pare nemaipomenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu