Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Nunta ta, momente de neuitat!!!

     Nunta, in sine este un moment la care toate tinerele fete viseaza, inca de cand sunt mici, toate papusile lor iau forma unei frumoase mirese, iar mai apoi cu cat cresc, ele ajung sa isi doreasca ca nunta lor, sa fie momentul cel mai frumos din viata, este evenimentul care marcheaza inceputul unei noi vieti, mult mai intense, unde familia se mareste si da sens cu bt adevarat vietii de familie.
    De curand am fost rugata de o prietena sa o ajut cu alegerea rochiei de mireasa si a accesoriilor, si nu am ezitat in ai recomanda brandul Sposa Toscana care pe mine m-a vrajit de la prima vizitare a site-ului. Astfel am pierdut cam 2 zile in care am vizitat site-ul am analizat fiecare produs si intr-un final alegerea a fost facuta, o minunata rochie Sposa Toscana model 1245, un model deosebit de elegant care transpune orice tanara fata intr-o printesa de basm. Corsetul delicat, cu umerii goi, da un aer de senzualitate si eleganta, si ofera cele mai placute momente din viata unei mirese, momente de neuitat. 

   La aceasta minunata rochie am facut programare pentru a merge la proba si a ne hotara la fata locului pentru celelalte accesorii, cum ar fi voalul si pantofii. Atat modelele din 2013 si 2014, colectii desavarsite cat si cea mai noua dintre ele, colectia din 2015, prezinta modele foarte apetisante, pe placul tuturor de la cele mai simple si discrete pana la cele mai elegante si fastuase. La cate minunatii si modele deosebite de rochii, cate am vazut pe acest site, voi recomanda cu mare drag tuturor prietenelor si cunostintelor care sunt in pregatirea momentului magic, acela de a-si uni destinele. Cu siguranta isi vor gasi ceea ce doresc aici. Recomand cu multa caldura acest minunat site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu