Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

joi, 9 aprilie 2015

INSCRIERI AVON

   
Vrei sa ai un job stabil, fara sa depinzi de un sef, si fara sa dai socoteala nimanui??? Vino la noi, si vei deveni propriul tau sef. Intra in echipa Avon si fa-ti programul dupa bunul plac.
     A fi reprezentant Avon nu inseamna numai a un mod usor de a obtine independenta financiara, aici castigi produse cosmetice de cea mai buna calitate la preturi de exceptie.
     La inceput am fost un pic in dubii, nu ma vedeam alergand din cunostinta in cunostinta pentru a prelua comenzi si a aduna banutii, insa ulterior am intrat si m-am documentat despre tot ce presupune a fi reprezentant vanzari avon si am ramas profund impresionata de beneficiile de a fi reprezentant Avon.


  Pe langa faptul ca inscrierea si materialele de care ai nevoie sunt gratuite, pe mine m-a incantat ideea de program flexibil de lucru, acest lucru oferindu-mi posibilitatea de a petrece mai mult timp cu copilasii mei. In prima faza, am intrat intr- un program intensiv de instruire gratuit si mai ales, online, ceea ce inseamna ca nu ma voi deplasa pentru instruiri, ci voi sta in fata calculatorului, de la care am invatat unele strategii de marketing foarte interesante. 
     In topul beneficiilor se mai afla si recomandarile personalizate pe fiecare produs in parte pentru a sti cu siguranta ce ti se potriveste. Am pagina mea personala pe site unde intru de fiecare data cand doresc sa lansez o comanda fara a astepta la rand in a comanda.
     Si in ultima faza, castigul care estecel mai important, este concretizat intr-un discount in urma vanzarilor, procent din acestea, structurat pe mai multe nivele. Astfel poti deveni un lider in vanzarea acestor produse minunate. Nuezitati sa incercati, inscrieti-va si nu veti regreta ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu