Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

joi, 2 aprilie 2015

Am masina cea mai tare, cu piese originale!!!!

      Masina... nu mai e un lux, e o necesitate, ea ne insoteste aproape peste tot, mai nou ne plimba si pe trotuare cand soseaua devine neincapatoare, daca putem spune, este prietena noastra necuvantatoare. Si totusi cate persoane tin la ea, asa cum ar merita de fapt??? Fiind un bun material, este de la sine inteles ca in timp se uzeaza, necesita asistenta, inspectii periodice, schimbarea sau inlocuirea unor consumabile si aici vine partea cea mai interesanta. Incepem sa o tratam ca pe ultimul lucru, nu mai regasim beneficiile ei nicaieri, si chiar apelam la piese de schimb second hand care il loc sa ne usureze traiul, il fac tot mai greu de dus, acestea se uzeaza foarte repede si clar, iar saraca prietena o pateste, suporta toti nervii si injuraturile noastre. Asa ca am inceput sa aprofundez mai mult, ce reprezinta intretinerea unei masini, si fara sa vreau, am gasit un site unde toate dorintele au devenit realitate, ce-i drept, am cam inceput sa constientizez, ca daca continui in ritmul acesta, biata prietena nu va mai avea trai lung pe langa gardul meu, si mi-am propus sa investesc in ea, piese de schimb originale, revizii si inspectii de calitate si tot ce I se mai cere. Asa am descoperit site-ul de Piese Auto Crangasi unde pe langa produse de calitate si originale au si niste oferte de te fac sa iti mai cumperi o masina.

     Initial am ajuns la ei pentru o revizie, o revizie ca la carte cu personal specializat si competent, ceea ce m-a facut sa ma intreb oare unde au fost pana acum de nu i-am vazut mai devreme???  Apoi a urmat schimbarea unor bujii si a unor placate de frana, iar ceea ce m-a impresionat la ei a fost faptul ca au preturile foarte mici comparativ cu showroom-urile reprezentante si m-au asigurat ca nu se vor mai uza imediat.
    Asa ca daca vrei sa ai grija de masina ta, sfatul meu este sa folosesti piese de calitate. Vrei calitate si competenta, piese auto originale si aftermarket, revizii la timp si consumabile la cele mai mici preturi, piese auto import si accesorii???? Nu ezita sa ii contactezi, pe langa toate acestea primesti si asistenta non stop, pentru orice tip de problema.


     My car va ofera din stoc dar si la comanda, piese auto online originale dar si aftermarket, la preturi competitive, prioritatea absoluta fiind reprezentata de calitatea produselor comercializate Obiectivul lor este acela de a se asigura ca cerintele dumneavoastra sunt indeplinite astfel incat sa reveniti cu incredere in magazinul lor.    
     Avand ca parteneri cei mai importanti furnizori si importatori de piese auto din Romania, punctual forte il reprezinta atat gama larga de produse comercializate, cat si timpul scurt de livrare al acestora. Daca nu ma credeti, veniti si probati, va garantez ca acela va fi inceputul unei lungi colaborari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu