Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

duminică, 13 iulie 2014

Familie mare, masina mai tare

Si pentru ca din Decembrie familia noastra s-a mai marit cu un membru am inceput sa ne punem problema transportului si a spatiului. Vechea noastra masina, un Renault Symbol cu care ne-am inceput casnicia se pare ca a devenit foarte neincapatoare, acum mai avem de montat un scaun de masina in plus iar portbagajul a devenit neincapator. Asa ca am intrat pe mai multe site-uri si am ramas la unul singur Vitan Auto care are foarte multe anunturi auto, masini foarte frumoase, accesibile la pret si mai ales destul de incapatoare si confortabile pentru familia noastra. Astfel am inceput cautarea, am urmarit fiecare masina in parte, am hotarat cu sotul sa fie un SUV si nu foarte scump, pentru ca deja bugetul s-a injumatatit fara jobul meu, si cheltuielile au crescut destul de mult. Nenumaratele masini care mai de care mai frumoase si mai extravagante mi-au luat ochii insa trebuie sa ma hotarasc la una asa ca am facut un top al celor 3 masini care consider ca se potrivesc nevoilor noastre. Vi le expun si atunci poate ma puteti ajuta sa fac alegerea corecta.
Aceasta este prima optiune, Toyota RAV-4 o masina puternica, dottata cu servo directie, proiectoare ceata, pilot automat, inchidere centralizata, oglinzi actionate electric, computer de bord,jante din aliaj, geamuri electrice, alarma, ABS,climatronic. Pentru cei 6 ani ai sai de la fabricatie pare o masina intretinuta si neexploatata prea mult avand doar 72000km facuti.
Cea de-a doua optiune ar fi un Porsche Cayenne S care spre deosebire de prima are transmisie automata fata de cea manuala de mai sus, este cu un an mai noua insa si pretul este pe masura, iar noi cautam ceva sa se incadreze in bugetul nostru. Este dotata cu xenon,servo directie, proiectoare ceata, pilot automat, inchidere centralizata, tapiserie piele, oglinzi electrice, computer bord, jante aliaj, geamuri electrice, alarma, ABS , climatronic, oglinzi incalzite, scaune incalzite. MASINA IMPECABILA VIZUAL SI ESTETIC acest aspect sunt nerabdatoare sa il vad.
Si ultima optiune dar nu cea de pe urma este acest Volkswagen Touareg care adre tot 5 ani vechime dar mult mai putini km decat Porsche-ul de mai sus, grea alegere, toate trei sunt atragatoare, va trebui sa tinem consiliu de familie sa cantarim toate aspectele si sa luam hotararea potrivita. Nenumaratele dotari (servo directie, proiectoare ceata, interior velur, geamuri colorate, airbag, senzori ploaie, pilot automat, inchidere centralizata, diferential blocabil, aer conditionat, senzori parcare, parbriz incalzit, controlul tractiunii, ESP, oglinzi electrice, computer bord, EDS, 4x4, sistem navigatie, radio/CD, jante aliaj, geamuri electrice, comenzi volan, alarma, ABS, climatronic, oglinzi incalzite)ne face alegerea cat mai dificila dar nu imposibila. Pana la urma vom alege ceea ce se potriveste perfect nevoilor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu