Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

miercuri, 9 iulie 2014

Carucioare copii

Vrei un carucior pentru copilul tau? Avem deja unul, insa in iarna cand l-am cumparat ne-am gandit la simplul fapt ca are landou sa stea bebe cat mai confortabil pe spate, sa doarma, insa acum a venit vara si bebe s-a marit iar eu ma simt din ce in ce mai neputincioasa, cele 2 etaje de la bloc mi se par 10 cand ma gandesc sa urc si sa cobor carutul, de cate ori vrea odorul la aer. Asa ca m-am inarmat cu rabdare si am inceput sa rasfoiesc internetul in cautarea carutului ideal, cu un design placut, accesibil la pret, dar nu in ultimul rand sa fie usor de manevrat. Dupa ce am rasfoit nenumarate site-uri am ramas la Bekid pentru ca mi-a atras atentia nenumaratele articole si entuziasmul cu care mi-au vorbit despre acesta mai multe prietene care l-au vizitat si au cumparat. Si cel mai important este ca m-au asigurat ca pot face totul de acasa, comanda online, plata cu cardul direct de la calculator si livrarea in cel mai scurt timp la domiciliu, fara drumuri la magazine sau la posta. Modele am gasit variate insa m-am orit la 3 dintre acestea, si acum le voi studia indeaproape pe fiecare :)

Acest carut cantareste numai 6.5 kg, este echipat standard cu aparatoare pentru ploaie, cos pentru cumparaturi, aparatoarea de vant si soare cu fereastra, bara de protectie, suport pentru picioare ajustabil in 2 pozitii, centura de siguranta cu prindere in cinci puncte. Spatarul se poate regla in mai multe pozitii pâna la pozitia de somn. Rotile din fata se pot debloca si roti în jurul axului, sistem de frâna centralizat pentru rotile din spate. Mecanism pentru blocare la deschiderea accidentala, atunci cand caruciorul este pliat. Sistemul de pliere este de tip: umbrela.
A doua optiune este acest carut, foarte frumos si cu bun gust. Caruciorul GINGER 3 este recomandat pentru copii cu varsta intre 6 si 36 luni, echipat standard cu aparatoare pentru ploaie, bara pentru protectie, cos pentru cumparaturi, centura de siguranta cu prindere in 5 puncte si bara pentru protectie, insa cantareste 8,2 kg si eu de aceste multe kg incerc sa fug. Atunci cand este pliat, caruciorul nu se poate deschide in mod accidental deoarece dispune de un sistem de blocare cu ajutorul unei sigurante. Caruciorul ocupa foarte putin loc, atunci cand este pliat. Capotina cu vedere laterala si buzunar pentru pastrarea jucariilor. Spatarul se poate ajusta in diferite pozitii cu ajutorul butonului din spate.
Si a treia optiune este tot un Ginger3 insa culoarea este deodebita si doua din prietenele mele il au si mi l-au recomandat cu incredere, singura problema este ca are 8 kg, destul de mult. Voi ce credeti, va astept parerile, sa iau decizia cea mai buna. Ce ziceti??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu