Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

duminică, 13 iulie 2014

bicicleta ideala

Intrucat mai sunt cateva zile pana la aniversarea de 5 ani a fetitei noastre ne-am gandit sa ii facem cadou o bicicleta, prima ei bicicleta. Multi ar spune ca prima bicicleta trebuie sa fie noua, uite ca eu si sotul meu nu suntem de acord cu aceasta teorie, eu cred ca o bicicleta second hand pentru inceput ar fi perfecta, nu ma refer ca voi lua una veche si foarte uzata insa pentru a invata sa mearga pe bicicleta fata noastra va lua cu siguranta cateva cazaturi iar cea care va avea cel mai mult de suferit va fi bicicleta :) Astfel am intrat pe cel mai recomandat site (spun recomandat ca tot am intrebat in stanga si in dreapta pe la prieteni si cunostinte) BikeArena si am cautat prin nenumaratele modele de biciclete care mai de care mai frumoase pana am ramas la 2 dintre acestea:
Aceasta este prima optiune, Bicicleta Pegasus 18 Zoll pe culoarea albastra pentru ca e culoarea ei de suflet, poate veti spune ca e fetita si asta e o culoare de baieti, eu consider ca toate culorile sunt adecvate si fetelor si baietilor. Iar a doua optiune in cazul in care prima nu este in stoc este aceasta bicicleta Bicicleta SUPERKID 18 Zoll pe culoarea roz, culoarea fetitelor :)
Vi se pare ca arata a biciclete second hand??? Eu consider ca sunt foarte bine intretinute si de o calitate de necontestat fata de toate chinezismele care se gasesc la ora actuala la noi pe piata foarte ieftine dar foarte periculoase pentru copii. Decizia a fost luata deci urmeaza ca zilele urmatoare sa mergem sa le vedem sa ne decidem pe care din cele 2 modele o achizitionam astfel incat fetita noastra sa isi primeasca cadoul mult dorit. Deci daca cautati o bicicleta second hand dragi prieteni va recomand sa intrati ep BikeArena cu incredere, ba chiar ma bate gandul ca luna viitoare sa achizitionez una si pentru mine, am vazut destule modele interesante si la preturi atractive. Tentatia e mare, revin luna viitoare cu un comentariu sa va spun daca primesc si eu un astfel de cadou :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu