Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

joi, 27 noiembrie 2014

Piese auto in prag de sarbatoare

Cateva zile ne mai despart de cel mai rece anotimp, iarna. Pentru multi acesta este unul din cele mai frumoase anotimpuri, celor care le place zapada, mersul la munte, ski, si cel mai important sarbatorile ce sunt in aceasta perioada. Astfel ca, vrem nu vrem, prietenul nostru, masina, sufera cel mai mult in acest anotimp. Datorita reglementarilor in vigoare si mai ales a ninsorilor ce cad adesea in acest anotimp, trebuie sa ii cumparam incaltari noi, sau cel putin sa le schimbam cu cele existente, in boxa blocului, pentru a putea circula cu ea in conditii de siguranta. Am schimbat si cauciucurile, am inlocuit lichidul de parbriz cu unul de iarna, care sa tina la inghet, am completat rezerva de antigel, si totusi, vreau sa ii fac un cadou si masinii mele de aceste sarbatori, sa simtim ca vin sarbatorile pentru toate persoanele minunate din jurul nostru, dar si pentru toate lucrurile si obiectele fara de care nu am putea functiona.
Initial m-am gandit la un cd player, ceea ce m-a condus catre o mare varietate de cd playere pe un site foarte des vizitat de mine, datorita produselor de buna calitate si a preturilor relative scazute fata de alte magazine. Iar in final am ajuns sa optez pentru un set de huse pentru scaune si un kit de 5 piese cu capacele, husa pentru volan, nuca pentu schimbator, pedale si ornamente pentru centuri.  
Am sa va arat acum setul de huse care pe mine m-a fascinat si care cred ca vor arata perfect in masina, husele Montreal au o lucratura fina si foarte putin rosu care ma plaseaza perfect in mijlocul sarbatorilor de iarna simbolizand sarbatoarea Craciunului.
 
 
 
Compatibile si la autoturismele cu AIRBAG in scaunele din fata, setul contine 4 piese : doua huse scaune fata, si doua huse pentru tetiere. Se potriveste la 99% din autoturisme. Fabricat din polyester flexibil si rezistent, se fixeaza sub scaun cu chingi elasice si carlige de metal.
 
Cel de-al doilea cadou dar nu ultimul, va fi un kit format din 5 piese respective capacele, husa pentru volan, nuca pentu schimbator, pedale si ornamente pentru centuri care vor schimba total aspectul interior al masinii si vor da o pata de culoare.
 

 
 
Si, pentru ca vine iarna, indifferent de sarbatori sau nu trebuie sa ne asiguram ca avem tot ce ne trebuie pentru buna functionare a autoturismului, asa ca imi voi procura si aceasta racleta.

 
Practica, frumoasa, cu manusa imblanita sa nu imi inghete mana, cred ca isi va face treaba, si ma bucur pentru alegerea facuta. Racleta cu manusa    este foarte utila in indepartarea ghetii formate iarna pe parbriz, si datorita manusii voi fi protejata de zapada si gheata rece care poate provoca o raceala. Interiorul manusei este captusit cu un material foarte calduros ce imita lana  exteriorul acesteia este rezistent la apa, cu dimensiunea de 10 cm, ideala pentru diminetile geroase de iarna. Cred a am facut cea mai buna alegere, ma voi duce pe site sa command si voi reveni cu impresii despre calitatea produselor. Cred ca raclete voi lua mai multe si voi face cateva cadouri si sotului si surorilor mele, pentru ca masina nu mai este un moft, de multa vreme ea a devenit o necesitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu