Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

joi, 20 noiembrie 2014

Farmacia naturista - un viitor mai sanatos

Exista oare persoana in aceasta lume sa nu pretuiasca cel mai frumos dar de la Dumnezeu, sanatatea. E adevarat ca nu prea constientizam ca e cel mai important lucru decat atunci cand se altereaza si ne dam seama ca suntem pe cale sa o pierdem. Astazi va voi prezenta o parte din produsele naturiste pe care am inceput sa le folosesc pentru copilasii mei, ca destul am fost noi indopati pe vremuri cu antibiotice. Astfel am descoperit un site interesant de pe care comand constant cate ceva pentru copilasi. Vitalplant a devenit farmacia noastra, si incepand de la banala vitamin D3, vitamin C si calciu, am inceput sa testam produsele pentru imunitate care au avut mare efect la cei 2 copilasi ai mei.
Siropelul Proimmunity de la Fitterman il administrez fetitei mele inca de la varsta de 1 an in sezonul rece si in timpul perioadei de boala sau de convalescent, iar dupa cateva luni a inceput sa isi faca efectul iar noi treceam cu bine peste perioada rece si fara prea multe incidente si implicit mai sanatosi. Siropelul arata ca in imaginea de mai jos si va garantez ca isi merita banii.


Pentru functionarea normala a sistemului imunitar se recomanda administrarea in special in sezonul rece in cure de 2 saptamani, alternate cu perioade egale de pauza, pentru varsta fetitei este de ajuns 5 ml pe zi. Ca orice alt medicament, fie el si naturist are si unele precautii de utilizare de care trebuie sa se tina cont, astfel ca nu se administreaza copiilor cu hipersansibilitate la oricare dintre ingredient si nu se administrează cu o săptămână înainte și după realizarea de vaccinuri antigripale! Acesta este un supliment alimentar si nu trebuie sa inlocuiasca o dieta variata si echilibrata si un stil de viata sanatos. Cand te simti gripat, sau starea ta de sanatate da semn de alterare este bine sa aveti in casa ceva ceaiuri sau siropuri facute 100% din plante medicinale cu efect curant, mult mai ferrite de actiunea compusilor chimici din medicamentele traditionale din farmacii. Pentru cei mari, respective tati si cu mine, ne  ferim de factorii perturbatori folosind siropul imunotonic din extract natural din fructe proaspete de Catina-alba-Hippophae rhamnoides, tinctura de Echinacaea, tinctura de propolis si zahar invertit. Acesta este un imunostimulent, tonifiant, vitaminizant, antioxidant si antialergic, asa ca acoperim o gama mai larga de stari deranjante.
 
 

Produsul redă vitalitatea şi buna dispoziţie prin întărirea imunităţii naturale a organismului, a rezistenţei de apărare împotriva infecţiilor (este adjuvant în: viroze, gripe, infecţii respiratorii, renale, reumatismale), dar este indicat si în vitaminizarea şi întărirea organismelor slăbite, în tonifierea celulei hepatice, în afecţiuni tumorale. Are o acţiune favorabilă asupra întregului aparat cardiovascular. Adjuvant în alergii de diverse etiologii. Eu si sotul meu parca am intinerit de cand consumam acest sirop, il recomand cu drag, incercati-l si nu veti fi dezamagiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu